Balíček na cesty nielen pre deti


Chystáme sa na cesty a ja rozmýšľam, čo treba ešte dokúpiť.
A manžel ma podpichuje, že ak by pristavil kamión, ja by som ho dokázala naložiť s „potrebnými“ vecami.

opaľovací krém
Ale letná dovolenka je nielen o oddychu ale aj o nečakaných udalostiach.

Na čo treba myslieť:
Ochrana pred slniečkom, spálená a  vysušená koža, alergia na slniečko, pupence,  herpes...),
ošetrenie pri štipnutí komárom, včelou, kliešťom, pri poprchlení medúzou, odreniny, rezné rany,
teploty od slniečka alebo od choroby, bacily z ovzdušia, vody alebo jedla , vírusy, plesne, tráviace problémy, zvracanie, hnačky, nádcha, kašeľ, zápaly očí, uší, zubov, telové mlieko, pleťový krém, šampón, sprchovací gél, mydlo, zubná pasta, čistiaci prostriedok  na riad a prádlo

A teraz prichádza prekvapenie. Nepotrebujeme ešte jeden kufor na tieto prípravky a predsa nič nebude chýbať.
Môj balíček vyzerá takto:
Opaľovací prípravok Aloe Sunscreen Spray 30
Sprej prvej pomoci First (spálenie, odreniny, štípance, nádcha, kašeľ, oči, uši, oči, zuby, čistenie pleti)
Activator  teploty, žalúdočné kŕče, hnačky, zvracanie
Aloe propolis krém- ošetrenie pokožky tváre a celého tela, vyrážky, môže ísť aj do rán
Garlic thyme ( prírodné antibiotikum)
Aloe Tekuté mydlo na tvár a celé telo ( jemné aj pre bábätka, aj na intímne miesta ), vhodné aj na vlasy
Univerzálny čistiaci prostriedok MPD- vhodné na riad aj prádlo, stačí odliať ( koncentrát)

Ak idete do exotických krajín, potom ešte doporučujem ( pre každý prípad)  ProbiotikaAloe 2GO.
Prajem krásnu dovolenku :-)

Viac o spomínaných výrobkoch nájdete tu