Bylinný sprej prvej pomoci

Niektorí z nás  riešia dovolenku a spisujú =>>> zoznam, čo zobrať do balíčka prvej pomoci.

Odkedy v našej domácnosti používame a máme v pohotovosti bylinný sprej prvej pomoci, nepanikárim.

Viem, že po ruke máme spoľahlivého pomocníka a som pripravená na nečakané udalosti ( choroby, poranenia, štípance,...) doma i v prírode.

Na dovolenke má cenu zlata!

Veľké 473 ml balenie pri prvom „stretnutí“ prekvapí.
Často krát som počula otázku: „ čo budeme robiť s takým množstvom.?“ Nepochybujem o tom, že aj vy si  obľúbite veľké rodinné balenie.

Pumpička sa dá nastaviť na sprej, keď chceme postriekať väčšiu plochu alebo na lúč, keď chceme prudkým strieknutím vyčistiť ranu. Ja si odlievam aj do menších fľaštičiek, aby každý člen našej rodiny mohol mať sprej pri sebe.

A veru, nečakaných situácií je neúrekom. 
Rôzne odreniny na detskom alebo športovom ihrisku, modriny, štípance hmyzom, popŕchlenie. Ranky sa hoja oveľa rýchlejšie, zmierňuje bolesť a zabraňuje infekcii.

A čo v bezpečí domova? Aj tam sa stavajú drobné úrazy detí, popálenie sa horúcou vodou alebo elektrospotrebičom. Veď aj skúsená maminka sa sem tam poreže alebo sa obarí  v kuchyni. Prednedávnom sa moja susedka obliala vriacou polievkou a hneď mi volala, aby som pribehla so sprejom. Striekali sme pár minút v krátkych intervaloch a s výsledkom bola maximálne spokojná. Pľuzgiere nenabehli, začervenanie rýchlo ustúpilo a bolesť bola oveľa znesiteľnejšia.
Popálenie alebo spálenie hrozí aj od slniečka. Sprej rýchlo dokáže upokojiť pokožku.

A vie aj viac.
Vie pomôcť aj pri alergiách na slniečko, pri dermatitíde a rôznych vyrážkach. Zmierni svrbenie a začervenanie. Odstráni opuch. Moja dcérka reagovala na štípance od komára veľkými tvrdými vyrážkami. Teraz už vieme, že stačí nastriekať a rýchlo zabudnúť, že komáre vôbec  existujú.

Na dovolenky nemusíme so sebou ťahať plný kufor ušných, očných a nosných kvapiek, niečo na bolestivé hrdlo, ranky, štípance, pľuzgiere, dezinfekciu a regeneráciu pokožky. Tento univerzálny sprej nahradí všetky spomínané. Áno, týmto sprejom sa „ liečime“ aj pri virózach, niekoľko krát vystriekame boľavé hrdlo, pomáha aj pri zachrípnutí, kašli. Pri nádche kvapkáme do nosa a aj do ucha.  A účinok je zaručený.

O zložení a o ďalšom použití si môžete prečítať =>>> TU

E-SHOP